måndag 24 januari 2011

Rensa i röran 4-efterbild


Här kommer nu äntligen beviset för att jag gjort rensa uppdrag 4. Det tog sin lilla tid då det var rätt omfattande. Bakom bråten fanns nämligen också några förvaringskorgar med blandat innehåll som jag också rensat. Jag har alltså inte bara burit undan dem till ett annat ställe, utan rensat, kastat och lagt saker och ting där de hör hemma. En omfattande rensning, men å så skönt det känns nu när det är klart! Varför det står en dalahäst på bänken? Tja, jag tyckte det var väl tråkigt att bara fota en tom bänk, så jag ställde dit en liten röd dalahäst för att muntra upp!


Nästa uppdrag får bli mitt burkskåp som ständigt flödar över. Borde kanske tänka nytt där inne. En stor silvertejpad plastlåda kanske inte är det mest ultimata när allt kommer omkring...hm.

Inga kommentarer: