tisdag 19 april 2011

Massor av härlig FÄRG!

Idag har jag för första gången på mycket länge känt mig full av ENERGI!!! 
Och när jag sedan råkade hamna på Gudrun Sjödéns färgglada hemsida fick jag nästan glädjefnatt! 




Så mycket FÄRG!!!


Sånt här gillar jag skarpt ska ni veta!


Vem blir inte glad av...


Färg!

Och när jag kikat runt ett tag kunde jag bara inte låta bli att kolla vad min egen garderob förmådde!
Och jag hittade faktiskt en massa färglatt att kombinera med varandra! 
Klänningar och scarfar i organge, gult och turkost.
Och så ett par knallröda strumpbyxor!

Jag hoppade fram och tillbaka i vardagsrummet med den ena outfiten efter den andra
och bad pojkarna som kollade fotboll ge utlåtande.

De gillade det mesta och jag gillade ALLT!

Och nu är det ju VÅR så nu kan alla dessa somriga färgglada klänningar komma i bruk igen!

I vår ska det va FÄRG!

Tjoho!

Inga kommentarer: