fredag 5 oktober 2007

Världens bästa familj!

Den senaste veckan har vår storkille Boppo flera gånger om dagen sagt saker som:

"Visst är vi världens bästa familj!"

"Du är världens bästa mamma!"

"Jojjan är världens bästa lillasyster!"

"Nonno är världens bästa borsa!"

"Visst har vi världens bästa pappa!"

Kan försäkra att det värmer hjärtat något enormt! Speciellt med tanke på att jag (mamman) lider av konstant aptrötthet och nu dessutom drabbats av fruktansvärd foglossning och därför inte alltid är mitt allra gladaste jag om man säger så...

"Tack min kära mamma!" sa Boppo (och log kärleksfullt) just nu när jag hjälpt honom med hans pärlhalsband.

Och Nonno sa just i denna stund:

"Nu kommer du att bli glad mamma!"
"Det här är till dig!" (Visar ett pärlarmband med ett rosa hjärta på)

Vad gör det då att hemmet förfallit till oigenkännlighet pga att jag knappt kan röra mig, att middagen för längesedan borde ha varit påbörjad och att tvätten legat i tummlaren i sissådär två dagar nu!

Jag älskar mina barn!!!

Inga kommentarer: