måndag 9 juni 2014

Ska jag fortsätta att blogga?

Nu har jag klarat 100-utmaningen! Eller nästan då. Tre, fyra ggr har jag missat tror jag. Men jag är nöjd ändå. Utmaningen har varit den spark i baken jag behövt för att få iväg blogginlägg varje dag. Utan den skulle det nog snarare varit ett i veckan, om ens det.

Men nu är den alltså slut. Och jag undrar om det finns någon som skulle vilja att jag fortsätter skriva? I såfall ska jag försöka. Men då skulle jag nog behöva liiiite livstecken i kommentarsfältet för att orka fortsätta tror jag allt.

6 kommentarer:

Ebba sa...

jo, klart du ska! De är oftast många fler som läser än som faktiskt kommenterar. Kolla sidtrafiken!

Makena sa...

Jo det vet jag ju! Har koll på sidstatistiken :) Men iaf jag blir mer motiverad av kommentarer :) Jag kommer dock allra troligast fortsätta att blogga, även om det inte blir dagligen.

Anna sa...

Klart du ska fortsätta! Är glad att du gjort det!

Åsa sa...

Halloj, jag har hittat tillbaka hit:). Du hade mailat mig för ett tag sedan(hemmamamman, hade mailat dig för läääänge sen��). Har inte hunnit svara��. Jag kikar in här då och då för att få lite inspiration. Kram Åsa

Makena sa...

Anna: Roligt att höra! Ska försöka fortsätta.

Makena sa...

Åsa: Men vad roligt att du hittat tillbaka och så mejlet. Man vet ju inte när det gått så lång tid :) Välkommen!